Jak wypromować nową markę?
Początki prowadzenia biznesu nie należą do łatwych. Co zatem zrobić, by wypromować firmę przy niskich nakładach finansowych? Porządny marketing nie zawsze oznacza bardzo drogi.
Przede wszystkim można nawiązać współpracę z większą, znaną marką. Oczywiście nie wszystkie firmy zgodzą się na takie działania, jednak warto opracować strategię, która opłaca się obu stronom. Kolejny krok to pozyskanie ambasadorów marki za darmowe próbki. Dobrym pomysłem jest także organizowanie konkursów w social mediach. Do wygrania może być pełny pakiet próbek (ta metoda sprawdzi się zwłaszcza w przypadku firm kosmetycznych).
Warto także zaangażować się w akcje charytatywne. Oczywiście pomagać trzeba przede wszystkim z dobrego serca, jednak nie czarujmy się, wiele firm wykorzystuje akcje pomocowe do promocji własnej marki. Warto zainwestować w działania SEO – poprawienie widoczności witryny w Google. Do tego nie potrzeba wysokich nakładów. Wystarczy regularne prowadzenie firmowego bloga oraz strony np. na Facebooku.