Czy warto zastanowić się nad karierą w marketingu internetowym?
Marketing internetowy to bardzo prężnie rozwijająca się branża. Epidemia koronowirusa pokazała także, że jest to jeden z nielicznych sektorów, który nie powinien odnotować spadków. Dlatego warto zastanowić się nad rozpoczęciem swojej przygody z marketingiem internetowym. Jak zacząć? Przede wszystkim można brać udział w różnych szkoleniach. Ale uwaga. Zanim zapłacimy prawdopodobnie sporą sumkę za zdobywanie wiedzy, sprawdźmy, czy dana szkolenie było potwierdzone międzynarodowym standardem kompetencji e-merketingowych.
Podstawowe szkolenie będzie idealne dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją działalność w tej branży i jeszcze nie wiedzą, na którym obszarze chcą się skupić. Wchodząc głębiej w temat, zobaczymy, że opcji do wyboru jest sporo.
E-marketing zajmuje się takimi zagadnieniami, jak: strategia i planowanie, display advertising, search engine marketing, video advertising, social media, content marketing, web writing, analityka, UX, prawo w internecie, e-commerce, moblie marketing.