Czy webinary to dobra promocja firmy?

Coraz częściej spotykamy się z webinarami jako sposobem promocji firmy. Jest to jeden z elementów dobrej strategii marketingowej, która ma na celu przekonać internautów do skorzystania z usług danej firmy.

Webinary pozwalają na działanie psychologiczne w czasie rzeczywistym. Wpływają także na utrzymanie kontaktu z klientem nawet, gdy ten mieszka na drugim końcu świata. Warto zwrócić uwagę na kilka rzeczy.

Webinar przede wszystkim musi być merytoryczny. Prowadzący musi się także przygotować na różne pytania ze strony słuchaczy. Prezentacja nie może być czytana z kartki. Oczywiście warto przygotować ramowy plan i wypisać sobie najważniejsze tematy, aby o niczym nie zapomnieć. Przed webinarem trzeba przygotować promocję wydarzenia oraz określić proces rejestracji słuchaczy. Najlepiej, aby odbywał się on poprzez stronę lub profil na FB danej formy. Dzięki temu potencjalny klient może zatrzymać się na chwilę i przejrzeć naszą witrynę.

Dobrą formą promocji jest publikacja próbki materiałów, jakie pojawią się podczas prezentacji treści. Po webinarze należy przesłać uczestnikom linka do strony oraz zebrać ich opinie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *