Mały budżet na kampanię reklamową? Jak go rozdysponować?
Dysponując bardzo małym budżetem na kampanię reklamową, warto wystrzegać się podstawowych błędów.
Po pierwsze: nie dziel włosa na czworo. Skup się na użyciu jednego narzędzia. Przeznacz większą część kwoty na przykład na Google Ads lub dobrą reklamę na Facebooku. Oczywiście wcześniej zastanów się, jakie narzędzie najbardziej odpowiada potrzebom Twojej marki. Po kilku miesiącach dokładnie przeanalizuj, czy sposób reklamowania produktów przynosi efekty. Jeśli nie, to zastanów się, co będzie lepsze dla Twojej firmy. Nie inwestuj w amatorskie działania. W myśl zasady: biednego nie stać na tanie rzeczy. Dlatego należy wybierać narzędzia oferujące wysoką jakość kampanii.
Te zasady pomogą nam opracować może nie bardzo szeroką, ale jednak dobrą i wartościową kampanię. Jeśli przyniesie efekty, to w przyszłości można zainwestować w kampanię reklamową z prawdziwego zdarzenia. Warto zaznaczyć, że małe kroki, ale przemyślane, potrafią zdziałać cuda.