Dlaczego kampania reklamowa nie przynosi efektów?

Przygotowanie kampanii reklamowej to nie lada wyzwanie pod względem finansowym dla każdej firmy. Niestety często pieniądze są źle inwestowane.
Gdzie zatem wyciekają nasze pieniądze? Słaba strona internetowa – to jeden z najczęstszych powodów, które sprawiają, że potencjalny klient nie korzysta z naszych usług. Brak informacji, grafika sprzed 10 lat mogą odrzucić każdego internautę.

Kolejny punkt to źle prowadzona kampania SEO. Pierwszy błąd to brak sprecyzowania dokładnych słów kluczowych. Oczywiście trzeba zainwestować w te najbardziej klikane słowa. Jednak frazy z niższym wynikiem też można wypromować. Dlatego content na stronie, odpowiednie linkowania, tytuły stron mają wpływ na to, czy dobrze korzysta się z naszej strony.

Bardzo częstym błędem jest niedopasowanie kampanii do grupy docelowej. I tutaj pojawia się bardzo istotny kłopot, z jakim borykają się firmy: nieumiejętne określenie grupy docelowej. Bez tego żadna kampania reklamowa, nawet dobrze przygotowana, nie ma racji bytu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *