Jak zmiany w społeczeństwie wpływają na branże reklamową?

Rynek reklamy jest bardzo zmienny. Musi się bowiem dopasować do nowych realiów. A rzeczywistość może się zmienić z dnia na dzień.

Jak zatem nadążyć za nowymi potrzebami konsumenckimi? Za przykład może posłużyć pandemia. Właściwe e jednej chwili zostaliśmy wyrwani ze swojego dotychczasowego życia. W związku z tym część sprzedaży w ogóle przeniosła się do internetu. Na brak zamówień w tym okresie nie mogą narzekać firmy produkujące domowe urządzenia do ćwiczeń, środki ochrony osobistej. Analitycy przewidują, że nie uda się już w 100% wrócić do tego, co było przed pandemią.

Czy koronowirus sprawił, że zaczęliśmy oszczędzać? Nie chodzi o zmniejszenie wydatków na zakupy, ale o zmianę priorytetów. Część firm przygotowało specjalne kampanie reklamowe nawiązujące do obecnej sytuacji – tak powinna zrobić każda firma, która chce pokazać, że dopasowuje się do nowych realiów. Badania pokazują, że konsumenci doceniają takie zachowania, ponieważ wierzą, że firmy odpowiedzą na ich zmienione potrzeby.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *