Czym jest świadomość marki

Konsumenci przy zakupie kierują się najczęściej jakością oraz ceną. Obecnie można także zauważyć coraz większą świadomość marki. Co to oznacza?

Dla wielu ludzi kluczowa staje się polityka firmy. Sprawdzamy, czy firmy kosmetyczne nie testują na zwierzętach, a ubrania nie są szyte za przysłowiową miskę ryżu. Niestety często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że światowe marki często nie przestrzegają podstawowych zasad etyki. Jedną z takich firm jest Nike. Przedsiębiorstwo zlecało między innymi szycie butów w Indonezji, gdzie wykorzystuje się tanią siłę roboczą. Nie jest to jedyny skandal związany z tą nazwą.

Kolejna firma to Apple – producent najbardziej pożądanych gadżetów elektronicznych. Podwykonawcami Apple są chińskie fabryki. W 2014 roju ujawniono, że ludzie pracujący dla tej firmy wykonują zadania w skandalicznych warunkach. Obecnie pojawił się nowy trend konsumencki świadomego kupowania. Czy to zmieni podejście firm, które rozpoczną działać przejrzyście? Na taką opcję chyba musimy jeszcze trochę poczekać. W końcu dla nich najbardziej liczy się zysk i dobra reklama.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *