Jak nie współpracować ze studiem graficznym
![](https://fanmedia.pl/wp-content/uploads/2020/07/studio-republic-fotKKqWNMQ4-unsplash-2-1024x683.jpg)
Poszukujesz studia graficznego do nowej kampanii? A może chcesz przeprowadzić pełny rebranding? W takim wypadku potrzebni będą specjaliści od grafiki. Szukając idealnego studia graficznego, przedsiębiorcy często popełniają jeden podstawowy błąd: ma być przede wszystkim tanio.
![](https://fanmedia.pl/wp-content/uploads/2020/07/michael-dziedzic-qDG7XKJLKbs-unsplash-1-1024x804.jpg)
Niestety przygotowanie całej wizualizacji firmowej to drogie zamówienie. Zrozumiałe jest, że cena projektu graficznego będzie odgrywała kluczowe znaczenie. Jeśli jednak chcesz skorzystać z dobrego studia graficznego, to nie licz na obniżanie ceny. Warto zaznaczyć, że w content marketingu cyfrowym grafika odgrywa bardzo istotną rolę. Dlatego dobry projekt graficzny jest na wagę złota.
Kolejna kwestia – wykonanie dobrego logo wymaga czasu. Grafik musi poznać Twoją firmę, aby dopasować się do tego, co sprzedajesz bądź jakie usługi oferujesz. Taki research też trwa, jednak zrezygnowanie z niego jest niemożliwe. W przeciwnym razie otrzymasz bardzo kiepski projekt graficzny, który nigdy nie zwróci uwagi potencjalnego klienta.