Jak nie współpracować ze studiem graficznym

Poszukujesz studia graficznego do nowej kampanii? A może chcesz przeprowadzić pełny rebranding? W takim wypadku potrzebni będą specjaliści od grafiki. Szukając idealnego studia graficznego, przedsiębiorcy często popełniają jeden podstawowy błąd: ma być przede wszystkim tanio.

Niestety przygotowanie całej wizualizacji firmowej to drogie zamówienie. Zrozumiałe jest, że cena projektu graficznego będzie odgrywała kluczowe znaczenie. Jeśli jednak chcesz skorzystać z dobrego studia graficznego, to nie licz na obniżanie ceny. Warto zaznaczyć, że w content marketingu cyfrowym grafika odgrywa bardzo istotną rolę. Dlatego dobry projekt graficzny jest na wagę złota.

Kolejna kwestia – wykonanie dobrego logo wymaga czasu. Grafik musi poznać Twoją firmę, aby dopasować się do tego, co sprzedajesz bądź jakie usługi oferujesz. Taki research też trwa, jednak zrezygnowanie z niego jest niemożliwe. W przeciwnym razie otrzymasz bardzo kiepski projekt graficzny, który nigdy nie zwróci uwagi potencjalnego klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *