Jak wykorzystać czas przestoju w firmach

Koronowirus zamroził sporą część polskich firm. Oczywiście w takim momencie każdy martwi się o zarobki. Jednak jeśli jest taka możliwość, można ten czas przeznaczyć na usprawnienie marketingu firmy.
Warto zacząć przede wszystkim od zaktualizowania treści na stronie internetowej. W czasach hossy raczej nikt nie ma to czasu. Dlatego można w tym momencie usunąć puste podstrony, zlikwidować wszystkie błędy oraz wpisać nowe informacje.

Kolejny krok – sprawdzenie, czy witryna jest przyjazna i intuicyjna dla użytkowników. Jeśli chcesz uruchomić bloga firmowego, to właśnie nadszedł idealny moment. Dotyczy to także social mediów. Czy firmowe konto na Facebooku jest ciekawe? A może ostatni post pojawił się tam rok temu? Zastanów się również, czy dobrze wyodrębniłeś grupę docelową, do której chcesz dotrzeć ze swoimi produktami i usługami. A może warto rozszerzyć swoją działalność? Zawieszenie działalności firmy nie oznacza, że nigdy nie powrócimy na rynek. Dlatego warto do tego powrotu dobrze się przygotować.