Jak wykorzystać czas przestoju w firmach

Koronowirus zamroził sporą część polskich firm. Oczywiście w takim momencie każdy martwi się o zarobki. Jednak jeśli jest taka możliwość, można ten czas przeznaczyć na usprawnienie marketingu firmy.

Warto zacząć przede wszystkim od zaktualizowania treści na stronie internetowej. W czasach hossy raczej nikt nie ma to czasu. Dlatego można w tym momencie usunąć puste podstrony, zlikwidować wszystkie błędy oraz wpisać nowe informacje.

Kolejny krok – sprawdzenie, czy witryna jest przyjazna i intuicyjna dla użytkowników. Jeśli chcesz uruchomić bloga firmowego, to właśnie nadszedł idealny moment. Dotyczy to także social mediów. Czy firmowe konto na Facebooku jest ciekawe? A może ostatni post pojawił się tam rok temu? Zastanów się również, czy dobrze wyodrębniłeś grupę docelową, do której chcesz dotrzeć ze swoimi produktami i usługami. A może warto rozszerzyć swoją działalność? Zawieszenie działalności firmy nie oznacza, że nigdy nie powrócimy na rynek. Dlatego warto do tego powrotu dobrze się przygotować.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *